Temizlikçi Simulator Oyunu İndir - Breach And Clean Simulator Game Download

       Oyunun orjinal adı Breach And Clean. Ücretsiz düşük boyutlu temizlik simulator oyunu. En düşük kapasitedeki bilgisayarlarda  bile donma kasma problemleri olmadan çalışabilir. Bu temizlik imulator oyunu ile bir çok yeri ve koridorunu  temizleyip  eğlenceli zaman geçirebilirsiniz. Oyunun 12 yaş altı çocuklara için  daha uygun olduğunu düşünüyorum. Çocukların diyorum ancak  büyüklerin bu oyunla pek ilgileneceğini sanmadığım gibi elbette yetişkinlerde eğlenceli bulabilirler. Kısaca Vurdu kırdı ve şiddet içeriği olmayan özelliği ile nadir bulunan çocuk oyunlarından birisi olduğu söylenebilir. 

           Oyun 32 ve 64 bit sistemlerini destekliyor. Oyun içeriğine kısaca değinmek gerekirse, oyunda farklı otellerdede çalışıp üst seviyeye ulaşmak için türlü maceralar içine giriyorsunuz

Oyun kurulumu ise gayet basit. Program hazır kurulu olarak geliyor. Bu açıdan kuruluma gerek yok denilebilir. Önce oyunu aşağıdaki bağlantıya tıkayarak yandex diskten  indiriyoruz ve indirilen dosyayı rar dosyası içinden dizine çıkarıyoruz. Dizine çıkarttığınız  bu yeni dosyanın içinden Bilgisayarınız 32 bit işletim sistemine sahipse "BreachAndClean_x86" dosyasına tıklayıp oynamaya başlayabiliriz.
       Şayet 64 bit işletim sistemiz varsa "BreachAndClean_x64"  dosyasını tıklayıp açılan pencerelerde evet ve install düğmelerine basıp oyunu oynamaya başlayabilirsiniz.
          Tabiki en önemli konu indireceğiniz oyun dosyasında herhangi bir virus yada kötü amaçlı yazılım yoktur. Download dosyası  Deneysel-Nadir ekibi taranmış ve kendi bilgisayarlarında kurularak test edilmiştir. Bu şekliyle indirilen dosya çalışma ve zararsızlık açısından sitemizin garantisi altındadır. Şayet sizin bilgisayarınızda  oyun çalışmaz ise  bilgisayarınızla ilgili bazı ayarlamalar gerekiyor demektir.

              İyi Eğlenceler




Oyunu İndirme Linki (Yandex Disk):
Game Download Link :
Breach And Clean Simulator Game Dowland 
Temizlikçi  Simulator Oyunu İndir

10 yorum:

  1. Oyuna yükledim ama açılmıyor

    YanıtlaSil
  2. Oyunu yukledim ama çikmadi

    YanıtlaSil
  3. oyun çok güzel açıldı

    YanıtlaSil
  4. Oyunu nasıl yükleyecek bulamadım

    YanıtlaSil
  5. oyunu nasıl indiricez bulamadım

    YanıtlaSil
  6. Dosyayı nasıl açıcaz

    YanıtlaSil
  7. Yazanadam.com bilgi içerik platformu, Sende merak ettiğin bir sorunun cevabını yazanadam.com sitesinde bulabilirsin.
    Sende hemen tıkla ve merak ettiğin bilgileri öğren: yazanadam.com

    YanıtlaSil