Ey Mengü Aydos

Gördün,  mağrur Beyazıt'ın kaçışını,
Ve kaçarken atının tökezleyip düştüğünü,
İşittin,  bilgeTimur'un zafer çığlığını,
Erlerinin şeref için öldürürken haykırışını.
 
Benide gördünmü, hazerpare edilişimi,
Ve  Elysium'dan kovuluşumu.
İşittin mi derin öfkemin dayanılmaz iniltisini,
Ziyan olan, yıkılan hayatın çatırtısını.
 
Görmediysen göstermeye geldim.
İşitmediysen söylemeye geldim.
Ey şehirleri besleyen ve suyunu veren ulu,
Konuşmaya geldim, bulamadım ovada usu.
 
Cinayet, soygun, tecavüz  ve şiddet,
Refah, bolluk, şehvet ve saadet.
Aktı bin yıllar boyu kutsal yamaçlarından aşağı.
Senden payıma düşeni sormaya geldim.
 
Aldım, payıma düşeni, gidiyorum, 
Giderken adıyorum seni Odin'e ve Aesire
Çünkü bana vaadin  Valhalla,
Yanımda ise Kybele, Teşup, kök Tengere, 
 
Söyledin ki Tanrılar benden yana!
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder