Ev Yapma Simulator İndir - House Flipper - Building New House Flipper Oyna

    Oyunun orijinal adı House Flipper. Ücretsiz orta boyutlu tadilat simulator oyunu. Orta Kapasitede bir bilgisayarlarda  donma kasma problemleri olmadan çalışabilir. Bu Ev Yapma Simulator oyunu ile birçok ev eşyası ve bölümünü tasarlayıp yerine yerleştirip eğlenceli zaman geçirebilirsiniz. Oyunun 12 yaş altı çocuklara için  daha uygun olduğunu düşünüyorum. Çocukların diyorum ancak  büyüklerin bu oyunla pek ilgileneceğini sanmadığım gibi elbette yetişkinlerde eğlenceli bulabilirler. Kısaca Vurdu kırdı ve şiddet içeriği olmayan özelliği ile nadir bulunan çocuk oyunlarından birisi olduğu söylenebilir. 

    Oyun 64 bit işlemci sistemlerini destekliyor. 


OYUN İNDİRME VE KURULUMU :

Oyunu indirmek için sizi fullprogramlarindir.com sitesine yönlendireceğiz. Ve bu site üzerinden oyunu nasıl indirebileceğiniz aşağıdaki resimler yoluyla adım adım anlatacağız. İndirme işlemine geçmeden önce fullprogramlarindir.com  sitesinin  güvenilir ve alanında başarılı bir site olduğunu da belirtmek isterim. Buradan indireceğiniz programlarda virüs vb. bir durumla şimdiye kadar karşılaşmadım.

1. ADIM : İlk önce  > «buradaki» < bağlantıya tıklayıp fullprogramlarindir.com sitesinin Ev Yapma Simulator oyununu indirme sayfasına giriyoruz.


Karşınıza yeni bir sekmede böyle bir Site Çıkıyor,







2. ADIM: Yeni sekmede açılan site sayfasını biraz aşağı doğru kaydırdığımızda mavi renkli üç farklı birbirinin altarnatifi olan  bağlantı göreceksiniz. Oyunu bilgisayarımıza kurmak için bu üç farklı indirme linkinden istediğimiz bir tanesini kullanarak kurulum dosyasını  indirmemiz yeterli.

Bağlantılardan ilki Turbobit isimli bulut depolama sitesi. Turbobitin ücretsiz versiyonunun indirme hızı çok yavaş. Bu yüzden tavsiye etmiyoruz.

İkincisi Google Drive . Drivenin indirme hızı istediğimiz gibi hızlı . O yüzden oyunu Google Drive dan indirebilirsiniz.

Üçüncüsü Racaty isimli bir bulut depolama sitesi. Bu sitenin indirme hızı da isteğimiz ölçüde iyi. Eğer ikinci bağlantı çalışmaz ise buradan da indirebilirsiniz.



      

3. ADIM : 

A) Oyunu Google Drive dan indirmek isterseniz:  Açılan yeni sekmeden aşağıdaki resimlerde gösterilen yerleri tıklıyoruz.

B) Oyunu Racaty dan indirmek isterseniz: Açılan yeni sekmeden aşağıdaki resimlerde gösterilen yerleri tıklıyoruz.


4. ADIM :  2.2 GB boyutundaki kurulum dosyası Rar klasöründe bilgisayarımıza 20- 30 dk içinde inecektir. Ardından rar dan çıkarıp setup dosyasına çift tıklayarak oyunu bilgisayarınıza kurabilirsiniz. 


NOT:    İndirme linkleri zaman zaman fullprogramlarindir.com sitesince yenilenmekte veya değişmektedir. Bu sebeple linklerde burda anlatılandan farklı bulut depolama siteleri karşınıza çıkabilir. Tabiki en önemli konu daha önce de belirttiğimiz gibi indireceğiniz oyun dosyasında  herhangi bir virus yada kötü amaçlı yazılım yoktur. 


              İyi Eğlenceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder